Znaleziono 997 wyników

autor: byly
12-07-2013, 17:42
Forum: Café Luxembourg
Temat: Premier Luksemburga podał się do dymisji przez skandal wSREL
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 4714

Wijesz sie jak piskorz: panstwo luksemburskie na tym zarabia, dzieki czemu ma pieniadze m.in. na ciebie

a ty ciagle ty snujesz jakies teorie, ze to panstwo niby do tych urzednikow doklada.
autor: byly
12-07-2013, 17:15
Forum: Café Luxembourg
Temat: Premier Luksemburga podał się do dymisji przez skandal wSREL
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 4714

1. Urzednicy unijny w ogole nie dostaje 13-tej pensji, w przeciwienstwie do osob zatrudnionych w sektorze prywatnym 2. Nie kazdy urzednik unijny ma samochod, wiec nie kazdego interesuje oszczednosc na VAT, innych oszczednosci nie ma 3. Te smieszne sumy kilku samochodach bez VATu panstwo luksemburski...
autor: byly
12-07-2013, 16:13
Forum: Café Luxembourg
Temat: Premier Luksemburga podał się do dymisji przez skandal wSREL
Odpowiedzi: 24
Odsłony: 4714

xtheo: ty najwyrazniej nie rozumiesz, jak to funkcjonuje z tymi oplatami za lekarza. Wyobraz sobie, ze w sasiednich Niemczech, gdzie mieszka szereg urzednikow unijnych z Luksemburga, urzednicy placa taki sami rachunek prywatny u lekarza jak Niemcy ubezpieczeni prywatnie . A wiec wyzsze stawki za usl...
autor: byly
12-02-2013, 18:02
Forum: Café Luxembourg
Temat: Luksemburski film na festiwalu Berlinale
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1054

autor: byly
11-02-2013, 14:54
Forum: Café Luxembourg
Temat: Luksemburski film na festiwalu Berlinale
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1054

Luksemburski film na festiwalu Berlinale

Wracam wlasnie z premiery luksemburskiego filmu paradokumentalnego "Naked Opera" na festiwalu filmowym "Berlinale" w Berlinie. http://www.naked-opera.com/inhalt/ Film nie jest pozbawiony akcentu polskiego, bo kamerzysta, Jerzy Palacz, jest - o ile wiem - Polakiem. Ciekawa historia ciezko chorego fin...
autor: byly
31-01-2013, 23:29
Forum: Papierkowa robota
Temat: wiza USA
Odpowiedzi: 29
Odsłony: 5052

Tutaj bym polemizowal. Bylem wielokrotnie w Stanach, w tym kilka razy ladowalem na JFK i nigdy nie mialem ani tam ani na zadnym innym lotnisku amerykanskim problemow z immigration. Moja najdluzsza rozmowa z oficerem imigracyjnym nie trwala dluzej niz 2minuty. Najszybciej i najmilej odprawiaja moim z...
autor: byly
04-08-2011, 07:30
Forum: Papierkowa robota
Temat: Konto w banku
Odpowiedzi: 6
Odsłony: 2072

Ja nigdy nie bylem zameldowany w LUXie nawet przez 5 minut i zalozylem konto w owczesnym fortiscie, dzis BNP bez zadnych problemow w ciagu chyba 15 minut
autor: byly
14-07-2011, 08:06
Forum: Papierkowa robota
Temat: Praca w lux a rodzina w niemczech
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 1747

W Niemczech istnieje obowiazek posiadania ubezpieczenia chorobowego, nie znam sie specjalnie na ubezpieczeniach w Luksemburgu, ale jesli w Luksemburgu na niepracujaca zone i dzieci obowiazuje darmowe ubezpieczenie rodzinne, to procedura jest taka, ze na podstawie luksemburskiego zaswiadczenia o ubez...
autor: byly
12-07-2011, 15:30
Forum: Papierkowa robota
Temat: kupno mieszkania w PL przez cudzoziemca-proszę o pomoc!
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 4469

ale pytajaca nie potrzebuje 100 tys., tylko mala sume w wysokosci 15 tys. :p Kredyty konsumenckie to kredyty do kwoty 50 tys. euro, wiec jak ona poprosi o 15 tys. niby na samochod, to nikt tego nie bedzie sprawdzac i causa finita. Co innego byloby, gdyby potrzebowala 80% kwoty kupna nieruchomosci za...
autor: byly
12-07-2011, 14:45
Forum: Papierkowa robota
Temat: kupno mieszkania w PL przez cudzoziemca-proszę o pomoc!
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 4469

jak kupowalem samochod, wzialem kredyt w banku w luksemburgu i nikt sie mnie potem nie pytal, czy ja za te pieniadze kupilem samochod, lodowke, meble czy je po prostu przepilem ;)

a wiec niech maz powie, ze chcecie kupic samochod i dostaniecie te 15 tys. bez problemow
autor: byly
12-07-2011, 14:35
Forum: Papierkowa robota
Temat: kupno mieszkania w PL przez cudzoziemca-proszę o pomoc!
Odpowiedzi: 20
Odsłony: 4469

Swego czasu dowiadywalem sie w bankach luksemburskich nt. kredytu na zakup mieszkania w Niemczech, odpowiedziano mi, ze najwyzej w terenach przygranicznych typu Trier, gdzie bank jest w stanie ocenic sytuacje na lokalnym rynku mieszkaniowym. Jesli chodzi o kredyt hipoteczny w Niemczech, to problemem...
autor: byly
21-06-2011, 16:25
Forum: Papierkowa robota
Temat: Legalny pobyt
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 3473

To niech sie zamelduja na poczatek po niemieckiej stronie. W Niemczech trzeba miec tylko niemieckie ubezpieczenie chorobowe na pobyt staly, dopoki sie nie zglosisz po zadne zasilki typu socjal, wystarczy deklaracja, ze masz wlasne srodki wystarczajace do utrzymania i pies z kulawa noga sie wami nie ...
autor: byly
23-05-2011, 09:16
Forum: Zakupy i usługi
Temat: Gdzie po meble....
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3371

Na przeciwko Heli w Trewirze jest zreszta tani sklep meblowy, Möbelfundgrube, gdzie wiekszosc rzeczy maja na magazynie i mozna zabrac od razu ze soba. Jakosc tych mebli jest rozna, jedne sa jak najbardziej ok, inne kompletne badziewie, ale jak sie trzeba na szybko urzadzic, to mozna tam na pewno zna...
autor: byly
04-05-2011, 15:48
Forum: Mieszkanie
Temat: 3 pokojowe mieszkanie w Trier
Odpowiedzi: 2
Odsłony: 1493

Oferta jest juz nieaktualna
autor: byly
05-04-2011, 14:35
Forum: Zakupy i usługi
Temat: Remont domku
Odpowiedzi: 12
Odsłony: 3410

Nie wiem jak w Luksie, ale w Niemczech prawie wszystkie firmy polskie pracuja legalnie, bo do otwarcia dzialalnosci gospodarczej duzo nie trzeba; wystarczy wypelnic druczek i zarejestrowac dzialalnosc za oplata ok. 20 euro i to wszystko. W Berlinie z tego co sie slyszy klienci prywatni narzekaja i n...